Sista Mars

Tjosan Tjosan alla läsare :D

Just nu sitter jag som vanligt vid Mikes dator och slappar, sitter och bloggar, facebookar, kollar bloggar,kollar andra sidor. Har faktiskt varit duktig och hittat en bra film som Mike hade på sin dator så sitter och kollar på den oxå :) Hall Pass heter den ^^ Har aldrig kollat på den så passade på nu :)

Idag har man varit uppe sedan ungefär halv 7 eftersom att Mike skulle upp och dra bort och göra Högskoleprovet, blev att jag vaknade då men försökte under ungefär 1 timmes tid att somna om men det gick inte så bra så jag gick upp och sa hejdå till Mike innan han drog och sen blev det att jag slappade vid köksbordet och läste posen/reklamen från igår och i förrgår tror jag det va samt att jag satt och läst igenom Norrköpings Tidningen och dom delarena :) Börjar faktiskt sakna Vimerby Tidning lite eftersom jag vill se dom nyheterna som händer runt där jag bor igentligen :) Men om det är nått speciellt som hänt så messar säkert mamma om det annars finns ju som sagt nätet att kolla på om det är så :):) Sedan efter ett litet tag av att varit uppe så märker jag en sak..
DET SNÖADE! Trodde seriöst att jag skulle dö :O Jag vill inte ha snö när det är sista Mars :O:O:O

Men nu ska jag väl strax ta och börjar byta om och göra mig i ordning då jag tänkte att jag skulle dra iväg runt 11 tiden nån gång :) Måste självklart kolla upp vilken spårvagn jag ska ta ^^ Börjar vänja mig vid att åka spårvagn och sånt nu här i stan, kommer bli tråkigt att komma tillbaka till lilla småland sen och åka med dumma KLT igen.. Fy vad jag hatar dom och deras dumma tider och tjuriga busschafförer, OKej att chafförer är inte tjuriga men dom flesta.. Det är inget kul -.-

Men nu ska jag inte skriva mer, ska kolla klart på filmen nu :D
Ha det gött :D

Lyckas inte få in någon bild.. Blogg.se verkar inte vilja det..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback