Sitter på tåget.. :)

Lyssna på musik är livet.. Just nu sitter jag på tåget skulle jag tro :) Elr jo det vet jag ju att jag gör ^^) Skulle även gissa på att jag är ungefär i Rimforsa snart, men kan ha fel ;P
Skulle även gissa på att jag sitter och käkar lite sura nappar, dricker äppel mer, lyssnar lite på musik då och då samt pluggar engelska :) Måste ju tyvärr plugga plugga plugga under dessa veckor.. Det gillar jag verkligen inte.. Hatar när man läser en bok i skolan och man måste ha hunnit ett visst antal sidor till ett visst datum..

En sak vet jag iallafall, att när jag är hos min älskling så kommer jag njuta! :D

Hörs! :D



svar: åh vad roligt! det glädjer mig att kunna inspirera :D jag tycker verkligen du borde testa. älskar det. jag improviserar / freestylar när jag dansar själv och då dansar man bara efter ljuden i musiken, och det är så sjukt kul.



KRAM!

2012-03-25 // 20:50:06

svar; gött :) händer imorgon då? :)

2012-03-25 // 22:06:42

sv: näääh det har jag ingen aning om tyvärr :/

2012-03-26 // 14:42:40
Linn  

Rosenfors?! I småland, rätt liten by va, ligger vid en sjö som kallas "lillesjön"? Kan ha helt fel, men tror att det är rätt. :)

2012-03-26 // 18:54:09

Gillar ditt hår! Din naturliga hårfärg?

Så otroligt vackert!

2012-03-27 // 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback