Think before you do!

Hejsan alla läsare!
Skickade nyss ett meddelande till min kusin och det värkar som att jag väckte henne och det va ju liksom det som va meningen! Man ska inte sova bort sin fördelsedag.. Hon blir ju trots allt 18 idag så då ska man inte sova! SÖMNTUTA!
UPDATE!: JAG VÄCKTE HENNE INTE.. ANNELI GJORDE DET..

Sitter redan vid daton och klockan är bara halv 11,det är inte likt mig redigt..
Just nu sitter man och kikar runt på alla Canal + kanaler som vi har skaffat oss i ett helt år :P Finns lite roligt att titta på,lite filmer här och där är det meste men aja :P Vem gillar inte film liksom :D

Idag elr rättare sagt i eftermiddag blir det att åka bort till mormor och bli bjuden på underbara vofflor :D Kommer ta lite bilder där borta som kommer att komma upp här på bloggen :) Hoppas på en mysig eftermiddag då jag inte har träffat mormor och isor på ett par veckor ^^ Känns lite konstigt eftersom att vi bor knappt 1km bort från varandra,men jag har som sagt skolan och jag kommer hem sent och orkar inte masa mig bort dit.. Men idag ska jag iallafall med dit :)

Idag blir det även att ta en liten fototur ute skulle jag tro! Det är så fint väder och då måste man verkligen passa på att njuta! Självklart lite senare idag blir det även att försöka plocka ner det mesta av det som är kvar av packningen. Kan ju självklart inte plocka ner allt men det mesta av det som är kvar går att plocka ner skulle jag tro!

Men nu ska jag nog snart ta och börja fundera på att göra mig ordning. Ska nog ta den där fototuren nu på förmiddan så man har den överstökad innan man ska käka mat :P
Ni får ha det så bra och njuta i solen idag :) Det ska iallafall jag ;) ;)

Ur gullig bild ;D

Bjuder på 2 bilder från i sommras som jag nyss hittade ^^ Längtar tills det blir sommar så man bara kan gå i t-shirt :D Ja,jag har förändrats och går inte i jenas och kofta hela tiden ;) hehe!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback