Trött tjej!

Hej alla :)

Just nu sitter man i Mikes rum och är grymt trött! Kan verkligen påstå att det är tröttsamt att jobba när man inte är van. Känner igentligen bara för att sova nu men man kan inte gå och lägga sig vid tjugo i 8.. Det är faktiskt en aning tidigt då jag faktiskt inte behöver ta spårvagn förens vid 9 elr senare :) OCh det är faktiskt rätt skönt att jag slipper åka buss och sånt jätte tidigt! Fast jag vaknar ju däremot tidigt.. Men förhoppningsvis gör jag inte det imon.. Vore verkligen skönt om jag lyckades sova HELA natta :D:D:D Gud va utvilad jag skulle vara då!
Imon blir det mer jobb och då blir det mer ont i fötterna,ryggen och benen!
HÄRLIGT???? :X


Haha! Min lilla älskling tycker det är kul att irritera mig genom att ha daton kopplad till TVn så han när som helst ska kunna byta över och se precis vad jag göra och skriver trots att han är nån meter bort.. Hahah! Så gulligt! ELR? ;)
Det är lite svårt att skriva när någon kollar vad man skriver, man tappar liksom konsentrationen!

Slänger in en bild så ser inte inlägget lika tråkigt ut XD haha!


Linn  

nej, herregud vad roligt! Hela min släkt på pappas sida är från småland (rosenfors) och min farmor växte upp i Rosenfors, jag själv bor i skåne, så vi brukar åka upp ibland och köra omkring och kolla in så berättar hon barnminnen och sånt. :)

2012-03-26 // 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback