UPDATE OM DESIGNEN!

Tjosan!
Tänkte bara göra en liten uppdatering så ni vet!
Detta som står på sidan av bloggen,den texten som är lite information om mig. DEN STÄMMER INTE ALLS!
* Jag är inte 15år
* Jag har slutat spela fotboll
* Jag slutar snart mitt första år på gymnasiet

Så jag ska se om jag kan be någon ändra det! Det skulle verkligen uppskattas om någon skulle kunna hjälpa mig med det! Jag skulle även uppskatta om någon kanske kunde vara snäll och ta bort länken till den som gjort bloggen,den bloggen finns nämnligen inte kvar ens. Samt jag skulle vilja att någon kankse skulle kunna hjälp till att få in en header om jag lyckas göra en, annars skulle det vara kul om någon hjälpte mig med det oxå :D
Känner att jag begär mkt men skit samma :) Finns alltid folk som kan hjälpa till :)



jag kan fixa det när jag får tid :)

2012-03-25 // 14:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback