Våfflor :D

Hejsan :)
Har nu duscha och filat fötterna :) Så skönt eftersom fötterna inte kommer ha chans att göra sånt på 2 veckor ^^ Så bäst att passa på då man ser fötterna är som dom är!
Men nu ska vi inte prata fötter..
Tänkte nu att jag skulle ladda upp lite bilder från igår och idag :)
Enyoy!







Så nu räcker det med bilder :) Får se om jag kanske hinner blogga nått imon innan jag åker med tåget mot Norrköping :) Men det ska jag säkert hinna med!
Får se om jag kanske fixar några tidsinställningar men kommer säkert kunna blogga någon gång under veckorna, uppdateringen kanske blir lite dålig men det ordnar sig! :) Kommer ju tillbaka och bloggar efter praoen då ju ;)


Oh, jag vill också äta det ! Haha

2012-03-24 // 20:21:07

sv: det är vanliga magneter som man kan köpa hos tex Teknik Magasinet :D

2012-03-24 // 21:47:38
Tess  

Vad gott med våfflor! :) Kram

2012-03-26 // 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback