Filmtips

I lördags kväll hade jag, Mike, Isaksson, Monica, och Stefan lite filmkväll med hembakad pizza. Det va super gott :D :D Hoppas man får smaka på det någon mer gång, så gott va det :):)

Hur som helst.. Vi såg på film och jag tänkte tipsa om den filmen för den va så bra. :D

Den heter "det femte elementet" elr "the fifth element".

Den är verkligen super bra och jag rekommenderar det verkligen :D Utav mig får den betyg 4 av 5 :D
Och eftersom att jag inte är så bra på att skriva sammanfattningar av filmer så kopierar jag en sammanfattning ^^ Det blir bättre :)

Taxichauffören Korben Dallas (Bruce Willis) lever i det 23:e århundradets New York. En vanlig dag får han en mycket ovanlig passagerare och blir indragen i jakten på det femte elementet som ska rädda jorden från dess undergång. Den mystiska kvinnliga huvudpersonen Leelo (Milla Jovovich) visar sig snart stå i centrum för den vilda jakten, där den grymme Zorg (Gary Oldman) och hans brutala undersåtar kämpar mot världens härskare med munken Cornelius i spetsen. Det hela utvecklar sig till en fantastisk blandning av science fiction, action, thriller och komedi

Text från http://www.filmpunkten.se/filmtitel.asp?ID=154


sv; hihi, ja..:)

2012-05-08 // 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback