Monday igen...

Idag är det måndag och det betyder att det va dax att masa sig upp ut sängen tidigt och sätta sig på bussen.. Usch va jag hatar tidiga mornar..
Idag har det inte hänt så mycket i skolan, mest som vanligt! Vi har pyntat ett skyltfönster och efter skolan innan bussen gick man med några kompisar och tog en kopp varm vit choklad :) rätt så gott men i slutet av koppen blev det bara super sött.. USCH!!
 
Ikväll när jag kom hem har jag fixat naglarna så nu är dom inte helt weird xD Hade tappat typ allt nagelack under de senaste 12 dagarna eller nått så ja.. dax att fixa dom tyckte jag :P
 
Nu ska jag kolla på DW igen ;) MYS!!!!
Lite suddiga och dåliga mobilbilder :) Det får ni lida med :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback