Spain, day 6!

Nu tänkte jag väl att vi lite smått kunde köra på dag 6 :) Så vi kommer framåt med dessa inlägg från spanien :D
 
Dag 6.. ja vad ska man ta och säga om den dagen må tro? Jo vi kan ju börja med att säga att dagen började bra men slutade mindre bra..
 
Vi började dagen med att vakna som vanligt och sedan började vi göra oss i ordning och sen blev det att dra på skorna och ge sig av mot stranden! Alice och Albin hade verkligen längtat efter att få gå till stranden och slänga sig i medelhavet! Jag va väl inte så taggad till att bada men det fick gå ^^ Jag hade iallafall bestämt mig för att bada minst en gång i medelhavet, inte varje dag man får den chansen att göra det liksom ;) Inte jag iallafall!
Vi va vid stranden ungefär från 11 till 16, vi hyrde badstolar och parasol för 18 euro! Det är dyrt.. nästan 200 kr.. men vi behövde skugga och det va den enda som fanns, så det fick gå liksom :)
 
Efter badet blev det gå hem och så, och då upptäckte man även hur mycket man hade bränt sig.. shit va ont jag hade! Så efter vi gjort oss i ordning blev det att börja gå (inte lätt i värsta solbrännan att gå) till barcelonas mest populäraste tapas restaurang :D Det blev en så kallas födelsedagsmiddag för min kära faster som bjöd oss på resan :) Vi bjöd henne på värsta dyra middagen :DVi lyckades få bord och det va nått vi va redigt stolta över :) Det va underbar mat och vi hade världens bästa servitris :P Så borde servitriser vara i Sverige :D
 
Det räcker nu kör vi på en hel hög med massa roliga bilder :P
 
Detta va då alla bilder för denna dag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback