Kör på en liten lista om mig själv ;)

Fullständigt namn - Linnéa Sofia Anette Gungård
Ålder - 17 men blir 18 i December
Bor - Målilla
Född - 24 December 1995
Familj - Mamma och pappa
Skola - Vimmerby gymnasium

Längd - ca 1,63 enligt skolsköterskan
Skostorlek - 38-39 beroende på skor
Ögonfärg - Ljusblåa
Hårfärg - Kopparguld
Vad gillar du allra mest att göra då du är ledig? - Vara med min pojkvän och vänner och även fotografera
Hur är du som person? - Typ snäll, blyg och trevlig
Vad är enligt dig mycket trevligt? - Träffa min pojkvän, vänner, familj och andra trevliga människor, lyssna på musik, övningsköra, mysa
Vad är du nöjd över med dig själv/ditt utseende? - mina ögon
Vilken plats gillar du allra mest att vara på? - Vid underbara fotograferings platser och i min pojkväns famn <3

När du blir riktigt arg eller sur, varför blir du de? - När folk ljuger, när folk inte lyssnar, när folk inte tror än
Vad sårar dig mest? - När folk ljuger och när man känner som ensam/osynlig fast man är omringad av människor
Funderar du över att göra tatueringar? - Ja, men blir isåfall på handlederna när jag har skaffat barn :) Annars har jag inget planerat :)
Vad ville du bli när du var liten? - Lite av varje ;) Ambulansförare, fotograf, säljare


Vad väljer du helst?
London eller Palma - London
Solsemester eller skidsemester? - solsemester
Svart eller vitt? - Svart
Kött eller fisk? - Kött
Kjol eller klänning? - klänning
Hund eller kissekatt? - Beror på vad för slags hund/katt men hundar är nästan mysigare ;)
Sommar eller vinter? - Sommar
Sminkad eller osminkad? - Osminkad då jag alltid är det ^^
Toffs eller utsläppt(hår)? - Utsläpp
Regn eller slask? - Regn
Jorgubbar eller hallon? - HALLON! Deppmusik eller taggmusik? - Beror på humör
Kärlek eller vänskap? - båda <3
Leopard eller zebra? - Ingen aning xD
Mys eller fest?- Mys! Är ingen festperson och lär aldrig bli ;)
Facebook eller instagram? - Instagram, Facebook har blivit tråkigare xD
Frukt eller grönsaker? - Frukt, så himla gott :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback