Behöver ny klocka..

Jag vill verkligen ha en ny klocka! Den jag har är köpt på Ö&B för mer än 1 år sen och det är liksom gummiband kan man väl säga xD Sånt är inte speciellt starkt när små bebisar sitter och drar och sliter i själva klockan. Både Theo och River har gjort det och har märkt att det har satt sina spår.. Inte för att det gör mig nått då jag har lyckats få dom jätte glad med hjälp av klockan när dom har varit jätte ledsna men jag skulle gärna vilja ha en ny och hel klocka ;) Gärna en Michael Kors, men jag har inte direkt 1400:- så får vänta med det.. Elr jo jag har det men en del av pengarna ska gå till annat som händer i sommar ^^ Så jag får helt enkelt vänta och spara :D Kanske att jag får råd med den nästa år när jag tar studenten :P Kanske vore en toppen studentpresent till mig själv :D Det ska jag nog satsa på :P
Detta är typ den klockan som jag vill ha ^^ Fast det gör inget om den skulle vara i guld eller typ både guld och silver eller bara guld :P  Det skulle nog nästan gör den ännu snyggare än den redan är :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback