Shopping!

Som många hört så ska JC i Vimmerby lägga ner. Jag vet ännu inte om dom har gjort det men dom ska det iallafall. Den 27:E drog vi upp till Vimmerby för att jag skulle kunna få handla på JC eftersom dom hade utförsäljning på alla kläder i butiken. Så jag fyndade lite kläder för 816:- och det låter mycket. Men inte när man tänker på att byxorna jag köpte kostar 500:- styck i vanliga fall! :P
 
Sen passade vi även på att gå in på InterSport så jag kunde köpa nya löpar/gå skor ^^ Det behövde jag verkligen eftersom dom jag har haft inte varit bra alls! Dom har gjort att jag får ont i fötterna efter bara några hundra meter och det är inte kul :( Så nu har jag köpte nya sånna oxå fast detta va inte redigt något fynd :( Dom kostade över 1000:- och det sved men det får funka! Man behöver det ju!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback