Svar på kommentar

Har nu fått en kommentar från en person som inte har någon blogg.. Vilket gör att det är svårt att få tag i den :) Därför skriver jag frågan här och svarar även här :P
 
Frågan:
 
Hej Linnea. 

Jag följer din blogg dagligen och när jag har läst den så har jag förstått att du inte konsumerar alkohol på några sätt utan förblir då gärna i nyktert tillstånd. 

På bild 2# (https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/969328_576014332441790_1235897929_n.jpg) så står det klart och tydligt att det var 4,5 % alkohol i den Rekorderliga Cidern, drack du då upp hela denna eller har du börjat se konsumeringen utav alkohol som en mer naiv och tillfälligt bistående vana?
 
SVAR: Ja jag drack upp hela. Jag kommer aldrig bli någon som kommer sitta och supa massa för att bli full. Men jag vet att jag troligen när jag blir lite äldre kommer ta en cider då och då. Och det är mest för att det är gott. För jag älskar den äkta cidern, inte den där fakade karaktärs skiten som finns i en vanlig mataffär :) Den äkta cidern är så god! Det behöver självklart inte vara alkohol i den.. det finns så klart utan alkohol också på systemet men så är det i alla fall:) Jag drack hela och såg inget fel med det eftersom jag blir inte påverkad av det på nått sätt. Dock får jag inte köra bil efter en cider men ändå :P Det skulle jag ju ändå inte göra :)
 
Hoppas detta va ett bra svar på din fråga, annars får du göra en följdfråga :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback