Ny header?

 
Vad skulle ni tycka om den här bilden som header här på bloggen? Jag satt och fixade den för länge sen men har inte visat den xD Den kanske vore intressant att ha? Lite nytt och med mycket bilder? :P Det kanske skulle vara något som skulle passa?
Självklart ska jag fortsätta försöka att pilla fram någon mer header bild men måste ha tiden och lusten att göra det eftersom att det tar rätt så långt tid.. Denna tog nog 1, 5 timme och jag har inte så bra tålamod till att sitta och göra sånt här igentligen..
Men ska försöka! Den jag har börjar bli gammal samt en bild på mig som är nästan 3 år gammal tror jag.. Verkligen dax att byta, ser ju kanske inte exakt lika dan ut iallafall ^^ Har ju blivit lite äldre ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback