Pizza Hut i Norrköping!

När jag va hos älskling under sportlovet gick vi till Pizza Hut och jag kan verkligen säga att det va bästa pizzan jag någonsin har ätit i hela mitt liv :D Så underbart god, luftig och mjuk och god botten och jättegott :D Perfekt gjorda och inte ett dugg brända :D Skulle gärna ha en Pizza Hut i närheten så man kunde beställa hempizza och sånt ibland :D Vore helt underbart!
 
Ska helt klart gå dit och käka igen någon! MÅNGA MÅNGA MÅNGA GÅNGER!!!
 
Se bara så gott det ser ut liksom!!! :D<3333 UNDERBART!!!!!!


Då får vi ta oss dit nästa gång du är i stan, har själv aldrig varit där ;)

Svar: Hehe ja det får vi ta och göra :D Vore jättekul :D Vi kan ta och göra det när jag kommer v.14 (OM ca 3 veckor ungefär, för då jag har påsklov och ska vara hela den veckan i Norrköping). För dom har bara buffén öppen Måndag - Fredag, från att dom öppnar (tror det är 10.00) tills 15.00. :)
Vi åt på en Tisdag och det är nått jag rekomenderar :D SÅ goda dom pizzorna va :D http://www.pizzahut.se/meny/#lunchbuffe Där är länk till menyn :P Så tisdag är goood mat :D
Linnéa Gungård

2013-03-11 // 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback