Duktigt!

Idag tyckte jag att jag va sjuuuuuuuuuuuukt duktig :D Tog mig i kragen och hoppade på cykeln och trotsade den starka motvinden och cyklade nästan 1,3 mil på 45 minuter :D Tror att det hade gått ännu fortare om jag inte hade haft motvind nästan hela tiden :) Men motvinden gjorde mig så sjukt trött men gjorde även att jag fick kämpa och ta i mer vilket kanske lönar sig lite mer om man tänker så :P
 
Skönt va det iallafall med en lång cykeltur :D Ska verkligen börja med det sjukt oftare, så fridfullt och skönt :D Samt man får se så mycket :D Älskar att bo på landet! Om jag flyttar till större ställe när jag är älder hoppas jag på att ha skogen nära iallafall :D Så jag får njuta lite av landet ändå :D Vore så skönt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback