Fredag!

Är så himla trött och seg så kan verkligen inte fokusera på Webbutvecklingen, jag fattar inte ett skit av vad jag håller på med!! Snacka om irriterande!!!
 
idag efter skolan blir det att gå och köpa pizza så Mike och jag har något att äta idag :) Efter det så blir det en sväng till affären för att handla lite små saker som behövs, typ yoghurt och sånt eftersom jag ska vara där hela helgen. Sen vet jag att jag ska ta mig en snabbdusch också då det behövs och sen blir det väl kanske lite LOST tittande kanske innan det kommer folk på besök hemma hos Mike. Det är några av hans klasskompisar som ska komma och vi ska ha film kväll.. Just nu känner man sig inte redigt taggad för det då man är så trött, så hoppas jag piggnar till en aning under dagen och även efter duschen.. Annars lär jag vara trött typ när dom precis kommit.. Aja det får bli som det blir!!!
 
 
Fredag idag i alla fall och det gillar vi :D Så sjukt kul!!! :D
Skönt med helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback