Höstlov :)

Hejsan folket!
Här sitter jag med ont i nacken och axeln.. INTE KUL!!
 
I går hade vi lite myskväll här hemma hos Mike :) Jag hade fått bjuda över Rebecka och Linda på en mysig filmkväll :P Vi kollade på Guess Who, spelade ps3 spel och hade roligt :P Trevligt, trevligt! :) Eftersom att det va storm så va det skönt att man inte satt själv.. hade varit läskigt.. Men eftersom att det va stromigt så fick Rebecka sova här över natten då hon inte ville köra hem sent när det blåste så mycket som det gjorde..
 
Idag har jag och Rebecka suttit och ätit frukost och Mike gick iväg till skolan vid 10 och sedan åkte Rebecka hem ungefär 10.30 så nu sitter jag här själv i lägenheten :) Har varit duktig och diskat så nu står den på tork, ska se om jag ska städa igenom skafferiet lite och få någon ordning där inne... Saker bara ligger inslängda typ..
 
Har sen strax efter 12 tänkt att ge mig upp på stan och kolla runt lite i butiker innan jag sen vid halv 2 har tid hos optiken, ska på synundersökning här i Vimmerby och det blir nytt kan jag säga :P Har gått i Hultsfred tidigare men dom har nu slagit igen så blev tvungen att byta :)
 
I eftermiddag/kväll blir det att testa nått nytt till middag :P
Vi ska testa ABBA Middaagsklart skaldjursås med pasta och räkor :P Hoppas verkligen att det är gott :D <3 Låter gott iallfall :P
 
Sen får vi ser vad dagen har att erbjuda, detta är vad som är inplanerat! :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback