Hemma från Norrköping!

Hejsan alla läsare!
 
Idag är det Måndag och idag kom jag och älsklingen hem ifrån Norrköping. Har haft ett par riktigt bra dagar där uppe i Östergötland med kvällsmys, träffas massa folk, varit på Harry Potter The Exhibiton, varit på dop och shoppat lite :) Några mysiga dagar i alla fall så jag är väldigt nöjd :P
Har ju som tidigare nämn Harry Potter utställningen och jag ska sätta mig nu i vecka och fixa de inläggen så det kommer att "poppa" upp lite då och då här på bloggen! Ska försöka fixa massa tidsinställda inlägg så att det kan komma lite varierande inlägg med de "vanliga" inläggen.. Som typ sånt här inlägg! I alla fall, Harry Potter va på Fredagen och på kvällen blev det en sväng till Emma, Ante och Theo för att ha film och pizzamys, mycket trevligt! och på lördagen blev det en tur till Media Market med Monica, Mike och Ante. Mike hittade sig då en fritös som vi ska ha här hemma hos honom, han är verkligen sjukt nöjd med den och jag tycket att den verkar bra! Lätt, smidig och verkar inte så krånglig! Kan fixa bild på den sen längre fram! :P Efter det blev det att åka hem till Monica och Isak igen, men jag kände att jag ville hitta på något mer. Så jag tog mig en sväng in till stan själv där jag hittade en nya body mist parfym, ett hår band och 2 linnen. Nöjd med köpen och body misten luktar gott! Den är väldigt ny och har inte funnit länge alls, så jag är nöjd att jag hittade den innan den blir suuuper populär! ;) 
När jag kom tillbaka blev lite käk och sen blev det att slappa lite :)
På söndagen var det dags för dop för lilla Milton som föddes i Maj. Så liten och söt och så duktig under dopet, gjorde inte mycket väsen för sig! Så skönt! :) Dopet va litet och mysigt, supergod fika blev vi bjudna på efter själva "ceremonin", Sara kan verkligen baka! :) Efter dopet blev det mest slappande framför tvn innan man däckade i sängen av att man va så trött!
Så här såg jag ut på dopet, kände mig verkligen fin då jag för första gången lyckades bra med mascaran! STOLT!
 
Idag blev det som sagt att åka hem till Småland igen. Skönt att komma hem igen till Mike och tills sina grejer och sängen! Ska bli skönt att lägga sig för att sova sen! :) Precis när vi kom till Vimmerby började det ösregna och hagla, det va värsta skyfallet av regn och hagel och man blev verkligen hur blöt som helst! Inget roligt men tur att man torkade snabbt sen när man väl kom in! Kan även tacka min mamma som var i Vimmerby och va snäll och hämtade oss, annars hade vi fått väntat minst 1 timme innan regnet hade slutat så vi kunde gå utan att bli allt för blöta! Vi hade ju även väldigt mycket packning så hade blivit jobbigt att gå med allt den biten även att det igentligen inte är så långt, men blir och känns ju mycket längre när man har med sig massa "onödig" packning :/
Just nu sitter jag och kollar på Wild Hogs på kanal 9 och Mike spelar ett fotbollspel och kollar på en fotbollsmatch på datorn. Jag känner verkligen hur tröttheten smyger sig på! Det blir snart dags för att lägga sig och se till så att jag är pigg imon på min lediga dag ;) Hoppas på sovmorgon!


Linda  

Du är riktigt fin i mascara! Något som skulle göra det ännu mer finare är om du köper en ljusbrun ögonbrynspenna på typ hm och fyller i dina ögonbryn. Behöver inte vara mycket bara så dom syns. Och ta inte illa upp för du är jättesöt men det hade ramat in ditt ansikte mer! :)

Svar: Tack så mycket! Jo, jag vet att jag inte har så mycket till synliga ögonbryn men tänker inte riktigt på det :) På min student så hade jag lite ögonskugga som jag fyllde ut dem med :P Det va bara för att få dem att synas lite, men eftersom att jag inte sminkar mig så ofta så vet jag inte om jag orkar köpa en sån penna ^^ Samt har ju inte HM så nära där jag bor så det blir lite svårt att köpa då! Beställer ju gärna inte en sådan "liten" grej via nätet :)
Linnéa Gungård

2014-09-03 // 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback