Mys med vänner <3

Igår så var jag ute med mina älskade vänner Rebecka, Linda och Malin :) Lena skulle ha varit med men hon fick lite förhinder i sista minuten så får bli någon annan gång! :)
Vi hade i alla fall en riktigt trevlig kväll. Vi gick först till Café Royal för att ta oss en liten fika. Jag köpte bara några pralinliknande saker och en läsk, det räckte gott och väl för mig och var hur gott som helst! Ska köpa sånna igen nån gång! :) Sen tog vi bilen ner till bowlinghallen för att spela lite bowling i en timme :P Gick riktigt bra för mig och jag kom 2:a :P Blev riktigt förvånad då det var ett bra tag sedan jag spelade ^^ Ska ta med mig Mike och spela någon gång snart :P Vi får ta oss pengar till det! :)
 
Efter bowlingen tog vi bilen och körde mot stadshotellet, beställde lite dricka och satte oss ute för att prata. En mysig kväll blev det i sommarvärmen utomhus :) Mysigt!
Började regna efter ett tag och då beslutade vi oss för att dra oss hemåt :) Klockan var närmare 21 så vi hade varit ute sen 17 ungefär, en lagom lite tur att umgås :P Får vi göra snart igen! :D Då kanske man kan göra något mer än fika och sånt! Åka någonstans? :) VI har lite snacka om någon bilresa uppåt i landet så vi får se om vi lyckas få till det! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback