En underbar dag som väntar!

Hejsan alla! :)
Gårdagen gick hur bra som helst och dopet va mysigt fast att det va under högmässa med dubbeldop och nattvad men det fick gå och det gick bra i alla fall. Venessa var så duktig och snäll när jag bar runt henne, inte ett ljud sa hon mer än att hon blåste massa bubblor medans vi stog framför alla människor i kyrkan! :) Dagen kunde inte blivit bättre med en lugn bebis! :)
 
Morgon här i Målilla nu iallafall och vädret känns verkligen på topp! :) UNDERBART! Solen skiner och hoppas att det blir några grader varmare också så man verkligen kan njuta av en skön höstdag!
Idag ska jag och mamma till Västervik för hon ska hämta en sak på sjukhuset och vi ska även passa på att handla lite olika saker när vi ändå är i Västervik :) Inte så ofta man är där så man får passa på när man är där och kan handla på typ Dollarstore och dom där butikerna. Vi ska även lämna tillbaka min dator som jag köpte senast när vi va i Västervik. Den känns inte rätt för mig och jag ångrar att jag köpte den så jag ska lämna tillbaka den och ta pengarna och fortsätta leta efter en dator! Behöver en men tänker inte behålla en sån dyr dator när jag inte är 100% nöjd med den! Det kommer jag bara att ångra i längden! Så det ska vi göra och även handla lite annat :) En mysig dag i Västervik kommer det bli i alla fall!
 
Just nu sitter jag i sängen och kollar på Pawn Star på History Channel och ska snart börja packa ner alla grejer så jag får med min dem till Vimmerby, efter vi varit i Västervik ska mamma släppa av mig hos Mike och jag ska vara där någon dag i alla fall :) Får se hur länge men någon dag blir det i alla fall! :) Han har varit i Norrköping hela helgen medans jag varit i Målilla så ska bli kul att träffa honom igen ;)
 
Men nu ska jag göra mig i ordning och sen packa ner allt! :) Ni får ha det så bra så hörs vi sen i veckan! :)
Såhär såg jag ut igår på dopet. Kände mig någorlunda nöjd med det i alla fall! :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback