Loppi BlogBag Höststart

Som ni redan troligen har läst så blev jag utvalt till att få en BlogBag Höststart från Loppi. Hur kul som helst och nu har jag även fått hem den! Är så nöjd med grejerna! :)
Håller just nu på att tvätta med det nya sköljmedlet som följde med, luktar hur gott som helst så kläderna kommer att lukta gudomligt när de är klara senare idag! UNDERBART! :) Ett stort tack ännu en gång Loppi för att just jag blev utvald till att ta del av denna BlogBag! :) Ska testa cocosmjölken och kryddmixen när man har kommit på den perfekta rätten att använda det till! Filmen ska vi inviga snart, måste bara sen första filmen förstå så man vet exakt vad det handlar om! ;)
Iallafall, jättenöjd och hoppas på att jag i framtiden kommer att bli utvald till ännu en BlogBag! Så nöjd med att få testa nya grejer och sedan få skriva lite lätt om dem!
Den fina tygpåsen som syns på bilden (dock inte bästa bilden) finns att beställa på loppi.se/childhood, den kostar 100:- och 50:- går oavkortat till Childhood. En god sak och en mysig fin tygväska på köpet är ju väldigt bra enligt mig! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback