Ny vecka och nya möjligheter!

Hejsan alla goa och glada! :)
 
Ny vecka och nya möjligheter eller vad är det man brukar säga? :) Tisdag idag och idag kommer mamma till Vimmerby, vi ska träffas för att umgås lite men även se om vi kanske kan lyckas hitta någon present till min älskade gudson som fyller 2 år nu den 13:e September. Tänk att lilla plutten redan börjar bli så stor! <3 Kommer ihåg när jag blev frågad om jag ville blir fadder/gudmor, tvekade inte en sekund på att tacka JA till att vara gudmor till det lilla miraklet! Älskade lilla River, älskar dig så enormt mycket!
Iallafall det är vad som kommer att hända idag ungefär, älskligen ska plugga en massa tills imon så är jag här hemma hos honom så kommer jag typ bara störa ändån :) Då är det bättre att vara borta från lägenheten några timmar så han får vara i fred och sköta sitt pluggande i lugn och ro. :)
 
Nu hade jag tänkt att jag skulle göra mig lite frukost och sätta mig framför tvn och se om det finns något attt kolla på! Efter frukosten blir det nog oxå kanske att spela lite Mario Pary 9 :P Mike och jag fyndade det på en facebookloppis för endast 120:-, spelet är i superfint skick och allt funkar som det ska utan några repor på skivan! Perfekt! :) Vill även inskaffa Mario Pary 8 då jag tycker att det spelet är bättre men det får bli när man känner att man vill lägga ut dom pengarna! Vi ska även inskaffa minst 1 wii kontroll till oxå så vi kan spela båda två, just nu har vi endast 1 och det är inte det roligaste då man alltid måste spela själv eller turas om :/
Men ni får alla ha det så bra så hörs vi! Glöm inte heller bort min frågestund!
http://trustmepeople.blogg.se/2014/august/fragestund.html
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback