Onsdag i Vimmerby <3

Hejsan alla! :)
Onsdag och ledig! Igår tog jag bilen hem till Mike igen och ska stanna tills imon, imon börjar jag jobba vid 12.00-17.00 så blir att stanna här i Vimmerby till nån gång på morgonen :) Skönt med lite extra tid med älsklingen <3
Idag har jag varit på stan medans Mike har pluggat. Fick med mig en del saker hem, doppresent, jobbyxor, bio-oil, koppel till Isor, lite matgrejer, en liten present till mitt minsta kusinbarn och sen vet jag inte om jag har missat något :) Men blev iallafall en del grejer så jag är nöjd med shoppingen :)
 
Nu sitter jag framför daton, ska strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite! Sen blir det att sätta sig framför The OC och snaska på lite tacochips tror jag, eller om jag kör på lite Guitar Hero spelande, vi får se helt enkelt vad jag känner för :) Ikväll blir det tv mys med älsklingen framför CSI Miami och Grey´s Anatomy och sen om vi väljer att kolla på något mer :)
Ni får ha det bra så hörs vi! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback