Jag har fyllt 20år!

Jag har äntligen fyllt 20 år! Fyller ju väldigt sent på året, på julafton för att vara exakt! ;) Men nu är jag äntligen myndig. Känns konstig eftersom att man inte längre är tonåring utan ska räknas som vuxen, känner mig inte vuxen så det känns verkligen helt sjukt att jag faktiskt ska räkna mig som vuxen nu XD Haha, hittils går det väl bra att vara vuxen. Ska inviga systemet idag har jag tänkt, ska testa något som jag velat testa ett tag men ville vänta tills jag själv kunde köpa det :)
 
Iallafall, min julafton har varit bra och även min födelsedag så klart. God mat, mycket bra presenter och julklappar och självklart har jag ju haft kalas oxå, det hade jag den 12 December. Kändes bra och jag fick riktigt bra saker!
Har fått en del till lägenheten, massa presentkort, pengar och massa annat bra :D Så uppskattat kan jag säga!
Olika presentkort, pengar, en tassimomaskin, massa doftljus, en matberedare, Bingo Rimers fotoskola (bok), kokbok, badrumsvåg, en fantastiskt fin glasprydnad med Mike och mig ingraverade, serie och lite annat småplock. Detta är blandade julklappar och födelsedagspresenter. Sen fick jag ju självklart lite när jag hade mitt kalas. Då fick jag massa presentkort på IKEA, Cervera, Jula, Lindex, Kalmar Handelstad, serie, parfym, blommor, en liten och sen stor lykta till lägenheten och sen va det säkert något mer som jag missat :)
Som ni ser så fanns det rätt så mycket paket under granen hemma hos mormor där vi firade jul. Mike och jag firade även vår första jul tillsammans <3 En riktigt bra jul blev det!
Här har ni en av de sakerna som jag fick i julklapp. Denna fick jag av mamma, pappa och farmor <3 Känns verkligen jättekul att jag fick denna, så i nya lägenheten ska vi testa på att baka, förbereda olika maträtter och massa roligt! :D Hoppas det kommer gå bra för mig, är inte 100% bra i köket ;)
 
Igår va jag och mamma i Västervik och handlade på mellandagsrean. Hittade bland annat den älskade kungsjulgranen i plast som vi ska ha i vår lägenhet nästa år, lite mer julgranskulor och julgransglitter, julhanddukar till köket på Rusta och sen hittade jag massa, har sedan jag såg den på Rusta i November velat ha den och kändes så bra att få den 200:- billigare på rean! och sedan hittade jag massa bra saker på Jula, hittade ca 7 par strumpor tror jag, 2 t-shirtar, öronmuffar, datamus till min dator och sen hittade jag även gummistövlar och även en lite halmbock att ha under/bredvid julgranen :D Sen hittade vi självklart mer men det är inget viktigt på så sätt :)
Vi åkte och handlade trots att det kommit snö på natten, första snön för i år faktiskt, eller ja denna vintern iallafall.
Men nu ska jag ta och göra mig i ordning lite smått, ska vara på stan till 10 när butikerna öppnar för att jag ska kunna handla lite grejer, har presentkort på både Lindex och Cubus så ska handla där en del är det tänkt :) Sen har jag även så jag ska hämta ut en gratis duschtvål ifrån apoteket som jag fick för att jag fyllde år.
Så ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback