Sent/tidigt inlägg

Hejsan alla kära :) Här kommer ett sent eller kanske ett tidigt inlägg beroende vem som man pratar med :) Vissa tycker ju det är morgon så fort klockan gått över 00.00, jag tillhör inte riktigt en av dom!
Igår åkte man till Vimmerby efter jobbet, kändes skönt att få träffa Michael nu igen efter att inte ha fått träffa honom sen i Måndags förra veckan. Har inte gått någon nöd på någon av oss vad jag vet men det är ju självklart aldrig kul att vara ifrån varandra längre stunder på så sätt när man inte är van vid det längre om man säger så :)

Idag var Michael hemma från skolan (självstudiedag tror jag) så odds har vi umgåtts och gjort lite nytta. Köpt ståltråd så jag kunde fixa mina snittblommor så dom inte börjar hänga, köpa en platta läsk på Kvantum, fixat med blommorna, slängt sopor, dammsugit hela lägenheten, slängt påskriset och plockat ner påskpyntet. Lite har hunnits med, hade säkert gått att klämma in mer men vi ville ta det lite lugnt iallafall :) 

(Älskar färgerna på blommorna jag köpte på Willys i Måndags! Helt kär! :D)

Nu är jag iallafall inte i Vimmerby längre, ska tillbaka till Vimmerby på Torsdag efter dubbeljobb. Då stannar jag Torsdag-Måndag. Ska bli kul att spendera lite tid där, både själv och med Michael såklart :) Har planer på lite städning (kanske), lägga golv på balkongen, rensa och plocka i ordning i klädkammare och ev. förråd (om jag orkar förrådet denna vecka vill säga) och sen ska jag klämma in laga mat, hå promenad, ev. gå på stan, ta det lugnt och lite annat samtidigt som allt ovanstående ska utföras (Y) Tror jag kommer ha att göra denna helg iallafall ;)

Har väl inte så mycket mer att skriva just nu iallafall, kommer tillbaka någon annan dag och berättar lite mer :) Nu blir det iallafall sängen då klockan är 00.37 och jag är trött :) Inget jobb imon (Skönt med en ledig dag, första lediga sen i Måndags förra veckan) men man kan ju inte sitta uppe halva natten för det liksom! 
Godnatt alla goda och glada så hörs vi! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback