1 Advent <3

Igår va det den 1 advent och då hade vi det lite mysigt tillsammans jag och Mike <3
Dagen började med att Mike gick upp och drog till gymmet, jag gick upp och tog en liten promenad fram och tillbaka till kvantum (promenad på ca 1,8km) och köpte lite färska frallor som vi hade bestämt att vi skulle ha till frukost :) Till frukosten tände vi även första ljuset eftersom att det va första avdent. Lite adventspynd fixade jag i fredags så¨nu är det bara lite julpynt som ska upp framöver någon gång när man får tid över :) Julgranen väntar dock ett tag till eftersom att jag har som regel att den ALLTID ska sättas upp kvällen den 23 December :D
Men iallafall, efter frukost gjorde vi i ordning oss och sedan blev det några timmar på julskyltningen där vi gick tipspromenad runt i Vimmerbys butiker, kollade lite i butiker och minishoppade lite, kollade lite på paketauktionen som dom har på stan tillsammans med LIONS och butikerna i Vimmerby (blev inga köp dock som jag hade hoppats med hade converse så klarade inte av att stå ignom hela auktionen :( ) och så avslutade vi sedan eftermiddagen med en liten hemmagjord tallrik med ceasarsallad och lite vitlöksbaguette. MUMS! :D
 
Vi hade en riktigt mysig dag tillsammmans och sedan avslutade vi kvällen med att Mike gick iväg på adventsfika med någora kompisar och jag blev kvar i lägenheten och slappade lite framför daton, fickade lite mat lådor och plockade in tvätt (Y) En lite lagom kväll helt enkelt :D
För några dagar sedan började jag även att slå in våra julklappar som vi ska ge bort. Har ett antal kvar och vi har även några som vi väntar på att dom ska komma hem eftersom att vi beställde nu på black friday (Y) Nöjd med paketen hittills (Y)
Idag blir det att forstätta att slå in julklappar och sen ska jag även slänga skräp och planera lite inför vårt kalas som vi ska ha den 11 December (Y) :D
Ha det så bra så hörs vi (Y)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback