Älskade vänner <3

Nu i veckan har jag äntligen haft lite tid över och då har jag passat på och träffa lite kompisar <3
I söndags träffade jag min kompis Rebecka som va på besök här nerifrån Linköping, blev en snabbis på 2 timmar ca innan jag skulle iväg till jobbet :) I tisdags träffade jag min kära vän Fredrica och umgicks med henne och hennes son William. Och vi hade lika roligt som vanligt och gick på stan, käkade mat och handla lite :) Alltid lika trevligt!
 
I onsdags träffade jag Linda och gud va mycket vi hade att prata om. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi hade bara allmänt roligt.
En vän som jag saknar nu och som jag inte har träffat på extremt länge nu är Lena som oxå bor i Linköping. Ska förhoppningsvis kunna träffa henne nu inom någon veckan hoppas jag! Vi får hitta en lösning mellan alla mina jobbpass <3
Ibland verkligen älskar jag mina kära vänner <3 och önskar att jag hade alla 3 här i vimmerby och inte bara 1 av dom <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback