<3

Bildresultat för glad alla hjärtans dag
Glad Alla Hjärtans Dag!
Här blir det inget firande idag, Mike och jag tog firandet i lördags eftersom vi båda är upptagna med jobb och skola idag och liksom "jobbar" om varandra.
Linnéa Gungårds foto.
Detta fick jag av älsklingen, det är verkligen så att han känner mig! Det här är PRECIS jag liksom! Mexicanos, ljus och fanta är ju hur underbart som helst i min värld :D <3
Jag köpte en tröja åt honom, en supporter tröja från IFK Norrköping med alla stadsdelar i Norrköping. Han har pratat om att han velat ha den så tyckte det va ett perfekt present att skaffa åt honom :) En liten lagom sak men ändå något vettigt <3
 
Nu ska jag gå och göra mig lite fukost så vi hörs en annan dag! Kram på er och ta hand om era nära och kära lite extra idag <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback