Dagens aktivitet

Hejsan 😃 Dagen har varit bra!

Idag träffade jag min kära vän Suzann för en lunch på stan. Träffades i ungefär 2 timmar, riktigt kul 😃 Alltid lika kul att träffas! 😃
Jag hade planer på att jag skulle gymma på eftermiddagen efter att jag hade träffat Suzann men jag hade verkligen igen lust med det! 🙁 Men jag följde med sambon ut på pokenad, en promenad där man jagar Pokémon helt enkelt 👍🏻 Jag spelade dock inte, jag bara följde med för att få en promenad gjord 😃 Slutade med nästa 7,8km så jag är nöjd, dock så har jag fått blåsor på 3 tår för att jag valde fel skor att gå i i värmen, har gått i dom mycket men dom har inte varit med om en sån lång promenad tidigare.. Men kan oxå vara för värmen som jag fick blåsor, FÖR det va riktigt varmt om fötterna under promenaden om jag säger så! 🙁

Nu ligger jag och tittar på lite youtube i soffan med lite ljus tända och Mike kollar oxå på youtube fast inne på kontoret som vi har. Vet inte hur länge vi blir uppe men en liten stund till lär det nog bli iallafall ☺

Iallafall, ville bara uppdatera lite 😃 Godnatt säger jag väl då så hörs vi en annan dag 😃🌺




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback