Ibland saknad man..

Ibland saknar man känslan av att vara utomlands, ver jag hade likadant förra gången när jag var utomlands. Det va 2012 och jag va utomlands med lite släktingar för att fira att min faster fyllde 60, hon bjöd med oss alla på en resa :D Riktigt snällt och jag fick möjligheten att följa med :) Så himla glad över att jag fick dölja med för det blev en upplevelse för livet och jag kommer verkligen åka utomlands fler gånger, bara pengarna finns ☺

Men ibland saknar man detta, vara på resande fot. Får bli nått år framöver, vi får se hur det ser ut på pengarfronten. Mike slutar ju skolan nästa sommar och ska sen jobba så då när han har ett jobb kanske vi kan åka igen någonstans :) Har alltid velat åka till London bland annat så vi får se :) 



Befinner mig i England just nu, och visst är det kul att resa. Men som man ofta säger; "Borta bra men hemma bäst!".

Svar: Ja verkligen! Ibland saknar men det lite ☺
Linnéa Gungård

2017-06-08 // 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback