Här kommer en STOR HISS!!

Linnéa Gungårds foto.
Fick denna ansiktsmask i julklapp av Monica och Isak (Mikes mamma och hennes sambo) och jag bara älskade den! Hade önskat mig den för hade hört bra saker om den på youtube och jag ångrar verkligen inte att jag önskade mig den! Nu är burken till och med snart slut så det är dags att köpa nytt!
Burken är hur fin som helst och sen känns den så himla lyxifg eftersom det är en glasburk! Lägga på den med en foundationsborste för att få ett jämt laget är så otroligt skönt :D Bästa masken helt klart! Kommer verkligen fortsätta att köpa denna :D
Som ni ser så kommer den från The Body Shop och den kostar 199:-, kanske låter mycket men det är otroligt bra och skön att ha på huden så den är värd pengarna enligt mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback