Gårdagen va bra! <3

God Dag på er alla kära, hoppas allt är bra med er :)
Med mig är det bara bra :)
 
Igår va en riktigt, riktigt bra dag!  Jag umgick med mina älskade kompisar Rebecka och Lena. Lena och jag umgicks hela dagen :D Vi satt ute på en bänk i parken i typ 4 timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Sånt där Deptalk/tjejsnack som man behöver ha ibland ! Och eftersom det va nästan 3 månader sedan vi träffades sist så hade vi en del att gå igenom :D Jätteskönt att ha så fina kompisar att prata med <3 Älskade tjejer, så glad att jag har er i mitt liv :)
Önskar vi bodde närmare varann men just nu är vi strax över 1 timme ifrån varandra men det får gå. Vi gör det bästa utav det <3 Det finns ju alltid sms och telefon som tur va <3
Men om ca 2 veckor så ses vi igen och jag bara längtar!!
 
Iallafall dagen va bra. Blev en sen kväll och jag kom inte hem förens vid 23.10 typ så blev en lång dag men så himla värt det :D Älskar det! :D Blev att jag tog en barna och ett glas vatten när jag kom hem och sen gick jag och la mig :) Sov sedan idag till 8.45 när min klocka ringde för att jag skulle hinna göra lite saker idag :)
 
Nu ska jag hoppa på cykeln och göra lite ärenden och även köpa lunch som Mike och jag ska käka sen när han kommer med tåget vid 14.20 :)
 
Ha det gött så hörs vi! :D
Linnéa Gungårds foto.
Bilden har inget med inlägget att göra utan är bara ren utfyllnad :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback