Zumbapass ✌🏻

Tidigare idag efter att ha jobbat 6.30-12 samt 13.30-16.30 gav jag mig på ett 40 minuters Zumbapass hemma i vardagsrummet. Har en CD som jag använder i min Wii-konsol och som jag tränar zumba med ☺ Har nu tankar på att försöka mig på att träna zumba med jämna mellanrum. Kanske varje vecka om jag lyckas hitta bra tillfällen till att kunna göra det ☺ Vill ju gärna vara själv hemma så jag får vara i fred men oxå för att jag inte ska störa Mike så mycket. Eftersom jag måste vara i vardagsrummet som liksom ligger mitt i lägenheten. Så jag är ju liksom lite i vägen då om han är hemma, han kan inte röra sig fritt eller något. Så får passa på när han är i skolan eller om han är på gymmet eller något sånt typ ☺ Men det löser sig säkert, det brukar det ju göra 😉




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback