allt för nervös för ingeting-allt ordnade sig :D

Idag kom dagen man har längtat/varit rädd för:
"LUCIADAGEN I KYRKAN"
Va jätte nervös i början och ända fram tills vi hade ställt oss där längst fram i kyrkan framför alla. Sen gick allt helt plötsligt över. Märkte även att jag hördes i micken några gånger, vilket jag tyckte va skit pinsamt! Hoppas ingen tänkte/märkte de! x)
Men jag tyckte det gick skitbra idag och hoppas alla tyckte de va bra! :D
Stort plus till Tova Konradsson och Hampus Jonsson som sjöng egen låt :D De lät skit bra!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från luciat :D
Enjoy!


Nu blir de å gå och lägga sig så man orkar upp imon x) vill inte till skolan :'(



Tova  

Tack Linnéa! Vad glad jag blir :).

2010-12-12 // 21:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback