MysKväll Med Mammi :D<3

Heej! nu sitter man här igen och tråkar som vanligt :S
Fast om typ 1,5 timme så ska jag och mamma sitta framför TV:n och titta på lite film,äta tacos och käka lite godis och chips :D MYS! :D <3

Skolan idag va ganska slapp faktiskt eftersom vi har igentligen 3 timmar NO på fredagar men idag hade vi bara knappt 1 timme för att vi skulle till dacke stop och kolla på en julshow av "partyfabriken" :D KUUL faktiskt :D

Sen efter de så blev de ju att dra tbx till skolan och vänta i 1 timme på att få äta :S inte så kul när man är ganska hungrig :S Men vi spelade kort (som vanligt) så tiden gick ganska fort ändå :D
Sen hade vi bara Idrott kvar, men loffe (christoffer) va så schysst och gav oss en lite julgåva (han kallade de så xD) och de va att vi fick sluta 1 timme tidigare så att vi han med den tidiga bussen som gick vid 14.10 :P

Nu är de bara Måndag och tisdag kvar :D Yeay!!! Sen väntar ett kuul jullov med bästa kusinen och lite annat kul folk :D <3 Kommer bli ett skitbra lov hoppas jag :D Nu blir de väl snart att man ska dra och hjälpa mamma och göra i ordning allt så de är klart tills filmen börjar :D Glömde föresten säga att vi ska kolla på "ELF" på 3:an :D
 Den är ganska bra har jag för mig fast de e ju nått år sen jag kollade på den men för hoppningsvis så tycker jag fortfarande om den :D

NU ska jag fortsätta med att kolla efter en egen data ;D

/linnea


säle  

kul du tyckte om det hoppas vi hörs på facebookkolla in partyfabriken där



God Jul

Säle Partyfabriken

2010-12-20 // 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback