*-*

jaha idag har man bara slappat ganska mkt!!!
hoppas på en egen dator snart så jag kan sitta lite mer när jag vill och inte behöva fråga hela tiden om jag får sitta...

aja, nu tänkte jag ladda upp några bilder som jagh kopierat från natalis blogg :D bilderna är då från när hon och jag va i åseda och fick vars en gratis ridlektion :D det va skit kuul för det va första gången som jag galoperade :D men jag vill verkligen börja rida lite oftare iallafall :D<3

lyckades tidliigen inte få in bilderna så ni få kolla på nattas blogg istället för att se bilderna :D

fast nu ska man dra till ica för att köpa lite godis till kvällen och även grejor till pizzan som vi ska göras ikväll :D GOTT!!! <3


//linnea :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback