Psyke man kan ha då!!!

sitter och försöker få in nästan över 100 bilder fån min digital kamera men de går inte!! :´(
håller på att få totalt psyke på daton!!
hoppas verkligen att jag får mkt pengar i julklapp och födelsedagspresent så att jag har råd med en egen bärbar dator :D<33

behöver verkligen en för liksom nästan alla har ju en och sen har inte jag nån :(
tänkte ha laddat upp lite bilder från när jag och alice (mitt kusin barn) hade kuul med min kamera men de får vänta då ellä så struntar jag i det :D

sitter nu här hemma och bara tråkar.. :/
finns inte nått å hitta på ....
sååååååååå tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aja nu får jag väl ta å hitta på nått och inte bara sitta här och glo :P hahah xD

hejdå! <3

/liinnea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback