Boooring!!!

Asso nu sitter man här igen och som vanligt har man inte nått att göra... SÅÅÅÅ SEEGT!!!
Fast man sitter ju och ledar efter en dator som vanligt :D Hoppas jag hittar någon snart! fast då saknas det bara att man ska ha pengar till att köpa den :D VIlket jag inte har :(
Jaha,idag va det skolan som gällde och vi hade besök av Vetlandas gymnasium och det va gansk långtråkigt att lyssna på .. :S

Igår va man på fotbollsavslutning då för säsången :´( blir tråkigt att vi inte är ett lag längre... fast vi kommer ju spela tsm fortfarande men det kommer ju vara massa andra oxå så det blir liksom inte samma sak :(
Men har nog bestämt mig för att fortsätta nästa år oxå :D 
Hade ju med mig kamera igår till avslutningen men va så smart att jag glömde ta kort och ändå låg kameran framför mig hela kvällen ... :S

Men här kommer iallafall en bild på hela laget :D<3

Helt Otroligt Sköna Tjejer Alltså! <3

Tror nog jag måste börja göra lite längre och mer intresanta inlägg... :S får bättra mig med de :D


//linnea ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback