Mina åsikter om Bröstoperationer..

Nu har jag då tänk att jag ska ta och skriva ett inlägg om bröstoperationer..
Det är då ett förslag jag fått av någon kompis som tyckte ajg kunde skriva om det på bloggen..


Jag tycker då att det är igentligen ganska onödigt att man opererar brösten,liksom folk som typ kanske har 85B vill ha ännu större.. Fattar inte varför man vill har så jäkla stora boobs?? Är det bara för att killarna gillar det elr??
Jag skulle då aldrig göra det bara för att få mer killar.. liksom för det första så kostar det runt nästan 40.000:- för en förstorning av brösten och för det andra så brukar det oftast bara se onaturligt ut på dom flesta.. liksom att man verkligen ser att dom är fejk..Och jag hade inte velat att det skulle synas om dom va fejk elr inte..

Jag har själv funderar på att operera dom.. asso när jag är äldre då.. Liksom jag skulle aldrig förstora dom utan då skulle jag förminska dom om jag skulle operera dom..är liksom ändå inte nöjd med min storlek för jag har för stor storlek enligt mig.. Jag skiter i om killar tycker om att man har stora boobs.. man ska liksom vara nöjd själv med det man har elr skaffar
Man ska liksom inte skaffa det för att göra någon annan nöjd.. det är ens egen kropp som man inte kan ändra på hur mkt som helst utan att det blir helt faiil tillslut..


Jag tycker att det ser helt sjukt ut nät kissie har förstorat brösten så mkt som hon har liksom brösten passar inte ihop med kroppen så det ser onaturligt ut


Tycker att alla kan kommentera vad ni tycker att jag ska skriva om här i bloggen :D lite roligt om ni får vara med och bestämma liksom :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback