Andra skoldagen

Idag va man iskolan igen för andra dagen :) Gick superbra faktiskt :) Börjar känna mig hemma i skolan och med klass ;) Känns som man gått mer än bara 2 dagar xD WEIRD!! XD Idag har jag umgåts med Lena (från Kisa) och Rebecka (från Vimmerby) och dom är skit schyssta :) Lite som mig i sättet oxå skulle jag tro :) Och det är bra det :)))
Idag fick vi våra skåp och datorer :) Efterlängtat av dom flesta!! Fast dom flesta blev lite små sura när dom såg att dom fick nereskåp ;)
Och jag fick ett skåp jag inte ville ha.. Ett där nere :O Sämst! Man kommer ju aldrig komma fram till skåpet bara för att man har ett skåp över sig! :O
Och sen är mitt skåp värsta konstigt.. Går inte att få ur nykeln knappt :O den fastar typ i hålet :O
Får väl be vaktis om hjälp om det inte slutar!!

Sen fick vi ju som sagt även datorer :) Helt nya HP datorer med webbkamera :) LYX! :D Och vi fick en väska till :)

Väskan :)


Daton :)
Rätt nöjd med den ;D


HAHA en såndär dator hade vi också på min förra skola :D dom suger D:.... går sönder ganska lätt... xD

2011-08-23 // 20:56:32

fin dator!

2011-08-27 // 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback