Ehm.. Vet ingen rubrik ^^

Oj här bloggas det ser jag.. Men jag har faktiskt aldrig nått att skriva om ^^ Men får försöka bättra mig med det!
Här kommer iallafall några bilder från denna dag i skolan ^^

tog denna medans jag väntade på tåget i hultsfred på morgonen ^^

Lena tyckte inte om maten så hon köpte en latte coh fralla på brödstugan :P

Rebecka satt oxå och kollade på medans Lena käkade  XD

Mums? ser nästan ut som chocklad ^^

Denna gulliga nykelring köpte Lena på bokia ^^ Men när hon skulle gå till tåget så hade hon sönder det xD Men Vicky och jag fixade det :)

Nu sitter jag och kollar 16 and pregnent :) Sen blir det lite Chris Angles- Mindefreak :) Härligt!
Sen blir det sova och hoppas att denna förgjordade förkylning är bättre imon! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback