Lördag

Jag är inte som alla andra som är på marknads fest ^^ Utan jag sitter hemma och har käkat grillat för troligen sista gången denna sommar med familjen ^^
Riktigt mums!
Sen har man även fixat lite i rummet som det kommer bild på här nere i inlägget ;)

Här kommer lite bilder :)

Så här såg det ut förut i rummet..

Så här ser det ut nu :D Blev riktigt bra tycker jag ^^ Lite läskigt att ha det över huvudet bara xD

Vi käkade ju grillat ikväll :D


Inte min öl ;)

Hemma gjort potatis sallad,kött,sallad och vitlöksbröd :D<3


Va på Hultsfred Marknad idag oxå så handlade detta :D


   
Gojibär med yoghurt,rör godis,mygg armband (hoppas dom funkar) ^^
Fikade även efter vi kommit hem från marknaden :D

Mamma,pappa,mormor och morbror åt äppelkaka och jag käkade ..

Hallon med vanligsås :D Gott faktiskt ;)

Nu blev det många bilder och lite text men jag har inte nått speciellt att sktiva så
Hejdå så hörs vi imon elr nån annan dag ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback