Natali Gästbloggar! :'D

HEEEEEEJ!
Det är jag som är Natali aka Nuttis. ^-^ Ni har säkert hört någonting om mej på Lus blogg någon gång. Hähä!
Tänkte gästblogga lite. Tycker det är skitroligt!

Först vill jag bara säga att jag saknar Lus sjukt mycket och tycker att hon borde flytta till Norrköping också. :'c
Linnea är min bästiiiie! BFF såklart. Hähähä! Ni ska vara snälla mot henne. Annars blir jag sur och då är jag farlig! (a)



Jaja, kan ju presentera mej själv också?
15 år, född i december. Mina intressen är typ elfiol, keyboard, sjunga, musik i allmänhet och djur. :'D
Bor just nu i Norrköping.
Om jag skulle beskriva mig själv skulle jag säga: Glad, possitiv, galen, rolig, pålitlig tjej som kämpar för det bästa! Fast.. när jag är på dåligt humör av någon anledning är jag typ tvärt om. T__T

OH! Och vill ni fråga mig någonting kan ni antingen göra det genom Linnea eller på min blogg: http://bumbisberta.blogg.se




Just det!
Linnea ska komma hit på höstlovet. Då ska jag väcka henne genom att kasta iskallt vatten på henne när hon sover! :'D Eller smeta glass i hennes ansikte. Har inte bestämt mig än......
Men det blir roligt i alla fall!
Vi ska shoppa. Massor.
Och i sommar ska hon och jag åka till göteborg också. KANSKE ullared.. men det får vi se. Just so you know!

Nu blev det ett långt inlägg här med mycket text...... så jag säger hejdå och puss på er alla! :'D
Hoppas på att jag får gästblogga någon gång igen. ^^
- Vink, vink! -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback