Svar på kommentar..

Anonym om Lite bilder :):
vad tycks? hmm... det jag tycker är att du borde sluta fotografera för du suger på det. plus att sa inte du att du skulle betala tillbaka dina föräldrar när du hade jobbat klart? har du gjort det?

Svar:
Hej på dig med! :@
OM du nu tycker att jag är så dålig på att fotografera.. Vf kollar du då min blogg när jag lägger upp bilder jag tagit själv?? Ganska idiotiskt då.. >.< Och om du inte vet det så håller jag på att lära mig.. Jag håller på att bli bättre på att ta kort,det är ingen som är född till att vara bra på nått.. Man måste öva för att kunna bli bra/bättre!

På tal om annat.. Förmodligen har jag betalat tillbaka till mina föräldrar.. Gjorde jag direkt när jag hade fått mina pengar


Varför ska man få negativa kommentarer?? OM ni ändå tänkt kommentera nått negativit så kan ni lika gärna skita i att kommentera över huvudtaget!


Linn  

Gud vilken onödig kommentar, bra att du inte tar åt dig av sånt där! Tyckte bilderna var bra för att vara nybörjare :)

2011-08-22 // 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback