Svar På Kommentar!

Anonym om Taggar inför triathlon!:
heej! jag såg en bild på dig när du hade lugg. det var säkert en gammal bild men det var skitsnyggt! seriöst kan inte du fundera på att skaffa det igen för det såg mycket bättre ut än det du har nu. pussar

Svar: Ehm.. Tack? Elr? Asso jag fixade till denna frisyr när jag gick i 8:an kanske? Elr kanske i slutet av 7:an.. Men det är oviktigt igentligen!
Men jag kan iallafall säga att jag inte tänker skaffa lugg igen :) För det första får man massa finnar på pannan bara för att huden inte får andras, och sen är det inte snyggt! Inte på MIG! Jag passar inte i det.. då passar jag bättre i detta jag har nu!

Med lugg!
  

Utan lugg!
  

Vilket passar jag bäst i ?  


adina  

med lugg helt klart

2011-08-06 // 20:18:38
ellen  

jag tycker med :)

2011-08-06 // 20:18:55

Utan lugg skitsnyggt ska det va lugg ska det vara en tjock rak!

2011-08-07 // 13:11:03
elvira.  

du ser mycket yngre ut i lugg, så du passar helt klart bättre utan. men tycker att du ska testa mittbena eller att du bara slänger över hela håret på en sida nån gång, du skulle nog va skitsnygg i det !

2011-08-07 // 21:44:51

ingen lugg, ska du ha lugg så tycker jag snelugg skulle vara fint, pannlugg e så barnsligt, man ser så barnslig ut, det är dock bara några få som verligen passar i det :)

2011-08-08 // 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback