1 December :)

Hejsan!
Ojsan.. redan 3dagar sen jag bloggade sist! FÅR BÄTTRE MIG! :)
idag är det första December och det är ingen snö i målilla än :O känns lite konstig men känns som att det kommer bli en grön jul iår och det gillar man inte! Hatar snö men under jul och nyår så ska det vara snö.. Det bara är så..!!

Idag har varit ganska slapp ^^) Ibland gillar man torsdagar och ibland så hatar man dom verkligen!
Men denna torsdag var jag inte så trött som jag brukar ^^ Vilket troligen gjorde att det va lite roligare att vara i skolan :) VÄNTA LITE NU! jag sa precis att det va roligt i skolan.. -.- oj då vad har hänt med mig??? :O  Hatade skolan förr.. Börjar tro att gymnasiet har förändrat mig lite ^^) Hehe fast bara positivt som tur e :D

Idag när jag stog och väntade på bussen med Hania,Rebecka och Lena så stog hania och rökte och jag fick rök mot mig.. och gissa vad ajg gör.. jag börjar viffta lite med handen och slår till ciggen RAKT PÅ GLÖDEN och bränner mig på fingret :O AJ! XD Lena höll på att kissa på sig av skratt p.g.a att jag skrev och höll på xD Fast hade svårt att hålla mig ifrån skratt för Lena hoppade runt hon oxå XD haha!

Nu har jag nyss käkat lite mat och kollar just nu på gamla Greys Anatomy avsnitt på 5:an. Ska snart plugga lite till mitt dumma idrottsprovet som jag har på måndag.. hoppas att det kommer gå bra fast att jag inte kommer kunna allt som vi behöver kunna.. men vet typ lite om alla grejerna som vi ska kunna men inte så mkt på vissa av dom ^^ men förhoppningsvis så vet jag tillräckligt :P Ska plugga som en galning i i helgen :P Då är det lite lugnare och man är inte lika trött XD haha!

Tänkte att jag skulle slänga in en bild på dagens outfit :)

Vet att jag inte ser så jätte glad ut på bilden men det får ni leva med DX trött tjej blir inte bra på kort XD
Jeans: JC
Linne: JC
tröja: New Yorker (NY)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback