2011 test


Hur var ditt år?- Bra :) Grymt år :)


Har du gråtit? - Jao!
Har du skrattat? - Skit mkt :D
Har du sovit i tält? - Ja :)
Har du sovit underbar himmel? -nepp
Har du varit på Gröna Lund? - Nepp
Har du varit på Liseberg? - ja :)
Har du varit på någon festival?- nepp
Har du varit på Kneipbyn? - nej?
Har du varit i en annan stad? - ja :D :D
Har du bott hemma? - eeeh ja?

Dina vänner under 2011.

Har en nära vän dött? -
nej
Har en vän sökt tröst hos dig? -ja
Har du sökt tröst hos en vän? -
ja
Har du förlorat en vän? -ja typ
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? -ja kan man säga att jag va tills vi blev tsm ^^
Har du fått mer än fem nya vänner under året? -klart det

Denna månad:
Har du kysst någon? - ja
Har du pussat någon? - ja
Har du kramat någon? - jaa
Har du skrattat? -klart
Har du gråtit? - jao
Har du varit glad? -klart
Har du varit ledsen? -mm

När...
Grät du senast? - i går kväll
Skrattade du senast? - igår
Duschade du senast? - idag
Lyssnade du på musik senast? - för nån timme sen
Hade du kul senast? - Vet inte :)

Vem..
Kramade du senast? - mammi
Pratade du i telefon med senast? - vet inte
Fick du sms av senast? - mike<3
Hade du tråkigt med senast? - mig själv

Dig själv:
Heter? - Linnea
Hur gammal är du? - 16
När fyller du år? - 24 dec
Tycker du om någon just nu? - Självklart :D<33
Jag samlar på? - minnen<3
Gröna eller röda äpplen? - röda!
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Mike<3, min kusin<3
Vilken tid gick du upp idag? - runt halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Har du strumpor på dig nu? - ja??
Hur svarar du i telefon? - Hej eller aa hallå
Vad ska du göra ikväll? - sitta vid daton,prata med mike,kolla på tv
Vad ska du göra imorgon? - åka till västervik
Vad vill du bli när du blir stor? - fotograf är drömmen
Var vill du bo när du blir stor? - det vet jag inte men bo tsm med nån jag älskar <3
Är det okej att gråta? - klart
Vilken årstid tycker du bäst om? -Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - köpa kamera utrustning och resa nånstans med min familj ^^<3
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nja mest att dom e sköna
Vill du gifta dig ? - ja
Vill du ha barn? - ja
Solar du ofta? - nej
Är du bra på att laga mat? - nja
Gillar du att dansa? - ja när ingen ser ^^
Hur vig är du? - inte så jätte
Vilka hårfärger har du haft? - den jag har
Vad var det senaste du sa? -vet inte
Saknar du någon nu? -ja som f*n <33333



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback