Andra Advent

Heej! :>
Idag är det SÖNDAG och vet ni vad det betyder ^^ Det är Andra Advent :D
Så mysigt ^^)

Just nu sitter jag och kollar på Valentines Day ^^ Passar inte redigt tilll advent men ska samma ^^ Får väl kolla på denna film när det är Alla hjärtans dag oxå ;) HAH! Sitter även och käkar lite godis från mina adventskalendrar :P Choklad och vanligt Haribo godis :D YEAY!

Idag blir det plugga,plugga,plugga för imon har jag prov i idrott i kursen kost och hälsa. Kan en del men jag har lite svårt med kolhydrater,näringsämnen och massa sånt.. Sen om droger,alkohol kan man lite :P
Hoppas att jag får D iallafall :D Vore kuul om man fick någorlunda bra betyg på ett prov :D


Tänker på dig,bara dig. Du får mig le,du får skratta.
You make me happy <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback