Dag 2: 9 saker om dig själv

Hej! Nu är det måndag och det var även näst sista dagen i skolan :D Imon är alltså sista dagen i skolan och det blir mysigt ^^ Tomteluva på huvudet, julshow på morgonen med klassen och sen mys med massa lekar tillsammans med klassen tills man slutar ungefär vid 11 tiden ^^ Sen blir det nog att stanna kvar ett tag tsm med Rebecka och kolla efter julklappar ^^ Speciellt en julklapp :) Hoppas jag hittar nått fint ^^)

Nu tänkte jag göra andra dagen av min lista jag börjat med :)

1. Jag är mellan 165-170 cm lång (tror jag)
2. Jag är i ett förhållande med världens bästa kille 
3. Jag har spelat fotboll sen jag var 8år men slutade efter säsongens slut.
4. Min stora dröm är att bli fotograf!
5. Jag älskar vatten!
6. Jag har bott i Målilla hela mitt liv.
7. När jag är själv hemma dansar jag som en galning (senast igår)
8. Jag klarar inte av att se skräckfilm eftersom att jag inte kan sova redigt på flera dagar.
9. Jag älskar att sjunga men inte framför folk.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback